Polityka zwrotu
Prawo zwrot towaru i zwrotu pieniędzy
1. Możesz anulować Umowę zgodnie z warunkami określonymi poniżej
1.2 Jednak to prawo anulacji nie ma zastosowania w przypadku:
(a) zapieczętowane wyposażenie chirurgiczne, jeśli Produkty zostały odpieczętowane po ich otrzymaniu
(b) Produkty, które zostały nierozdzielnie pomieszane z innymi po ich dostarczeniu
(c) wszelkie niestandardowe (pozycje non-stock) zamówienia
1.3
Twoje prawo do anulowania umowy rozpoczyna się od daty potwierdzenia
zamówienia (data, kiedy przesłaliśmy do Ciebie wiadomość e-mail z
akceptacją Twojego zamówienia), kiedy jest tworzona Umowa między nami.
Twój termin wypowiedzenia umowy zależy od tego, co zostało zamówione i
jak zostało dostarczane, co określono w poniższej liście:
Data zakończenia to koniec 7 dni od dnia dostarczenia Produktu.
Przykład:
jeśli prześlemy Ci Potwierdzenie Zamówienia w dniu 1 stycznia, a
otrzymasz Produkt w dniu 10 stycznia, możesz zrezygnować w dowolnym
czasie pomiędzy 1 stycznia a końcem dnia 17 stycznia.
(b) Twoja
Umowa odnosi się do jednego z następujących: Jeden Produkt, który jest
dostarczany w ratach w odrębnych dniach LUB wiele Produktów, które są
dostarczane w odrębnych dniach.
Data końcowa następuje po 7 dniach od otrzymania ostatniej raty Produktu lub ostatniego z Produktów zamówionych osobno.
Przykład:
jeśli prześlemy Ci Potwierdzenie Zamówienia w dniu 1 stycznia i
otrzymasz pierwszą ratę Produktu lub pierwszy z Produktów zamówionych
odrębnie 10 stycznia, a ostanią ratę lub ostatni odrębny Produkt 15
stycznia, możesz anulować w odniesieniu do wszystkich rat i jednego lub
wszystkich odrębnych produktów w dowolnym czasie pomiędzy 1 stycznia a
końcem dnia 22 stycznia.
(c) Twoja umowa jest na regularne dostarczanie produktu w ustalonym okresie.
Data zakończenia to 7 dni po dniu, w którym otrzymałeś pierwszą dostawę Produktów.
Przykład:
jeśli prześlemy Ci Potwierdzenie Zamówienia w dniu 1 stycznia w
odniesieniu do Produktów, które mają być dostarczone w regularnych
odstępach czasu w ciągu roku i otrzymujesz pierwszą dostawę Produktu 10
stycznia, możesz anulować w dowolnym czasie pomiędzy 1 stycznia a końcem
dnia 17 stycznia. 17 stycznia jest ostatnim dniem okresu rezygnacji w
odniesieniu do wszystkich Produktów mających dotrzeć w ciągu roku.
1.4 Aby anulować umowę, wystarczy nas powiadomić, że zdecydowałeś się zrezygnować.
1.5 Możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na adres info@eickemeyer.pl
lub skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem +48 22 185 55 76
lub za pośrednictwem poczty na adres Eickemeyer - veterinary technology
for life Sp. z o.o.Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa. Jeśli wysyłasz
do nas wiadomość e-mail lub list, załącz proszę szczegóły dotyczące
Twojego zamówienia, abyśmy mogli je łatwo zidentyfikować. Jeśli
anulujesz swoją Umowę my:
(a) zwrócimy Ci kwotę, którą
zapłaciłeś za Produkt. Jednakże zastrzegamy sobie prawo do zmniejszenia
kwoty zwrotu w celu odzwierciedlenia obniżenia wartości towaru,
spowodowanego niewłaściwym postępowaniem z nim, które nie byłoby
zezwolone w sklepie. Jeśli zwrócimy Ci cenę zapłaconą wcześniej,
jesteśmy w stanie skontrolować towary, i później odkryć, że obchodziłeś
się z nimi w sposób nie do zaakceptowania, będziesz wtedy musiał
zapłacić nam odpowiednią kwotę.
(b) zwrócimy Ci koszty dostawy
jakie poniosłeś, jednakże, jak to jest dozwolone przez prawo,
maksymalnym zwrotem będzie koszt dostawy najtańszą metodą dostarczania
jaką oferujemy (pod warunkiem, że jest to powszechnie i ogólnie przyjęta
metoda). Na przykład, jeśli oferujemy dostawę Produktu w ciągu 3-5 dni
za określoną sumę, ale Ty wybierasz dostarczenie Produktu w ciągu 24
godzin za większą kwotę, wtedy my zwrócimy to, co byś zapłacił za tańszą
opcję wysyłki.
(c) dokonamy zwrotów tak szybko jak to możliwe i w terminach wskazanych poniżej:
(i)
jeśli otrzymałeś Produkt i nie zaproponowaliśmy, żeby go od Ciebie
odebrać: 14 dni po tym, kiedy otrzymaliśmy Produkt sporowtem od Ciebie,
jeśli wcześniej, dzień w którym dostarczyłeś nam dowód wysłania do nas
Produktu. W celu uzyskania informacji jak zwrócić do nas Produkt, patrz
pkt. 8.8
(ii) jeśli nie otrzymałeś Produktu lub otrzymałeś go, a
my zaoferowaliśmy jego odbiór od Ciebie: 7 dni po tym, kiedy nas
poinformujesz o swojej decyzji anulowania/odstąpienia od Umowy.
1.6
Zanim zwrócisz Produkt do nas, prosimy o telefon do naszego biura
obsługi klienta pod numerem +48 22 185 55 76 w celu uzyskania numeru
autoryzacji zwrotu. Twoje imię i nazwisko, adres, numer klienta i numer
faktury należy dołączyć do wszelkich zwrotów.
1.7 Dokonamy zwrotu kosztów używając tej samej metody, którą dokonałeś zapłaty.
1.8 Jeśli Produkt został dostarczony do Ciebie, zanim zdecydujesz się na anulowanie Umowy:
(a)
następnie należy odesłać go do nas na adres Eickemeyer - veterinary
technology for life Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa,
bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w
którym dałeś nam znać, że chcesz anulować umowę. Jeśli pisemnie
zaoferowaliśmy Ci odbiór Produktu, odbierzemy Produkt od Ciebie spod
adresu, na który został on do Ciebie dostarczony. Skontaktujemy się z
Tobą w celu ustalenia odpowiedniego czasu na odbiór.
(b) chyba,
że produkt jest uszkodzony lub nie jest taki jak opisano, będziesz
odpowiedzialny za poniesienie kosztów zwrotu Produktu do nas. Jeśli
Produkt nie może być wysłany pocztą, przewidujemy, że jeśli użyjesz
prezwoźnika, który dostarczył wcześniej do Ciebie Produkt, to koszty nie
powinny przekroczyć kwot, którymi obciążymy Cię za wysyłkę. Jeśli
zaoferowaliśmy, że odbierzemy od Ciebie Produkt, obciążymy Cię
bezpośrenim kosztem odbioru.